BESLENME LİSTESİ

TAvsiye Edilen Haftalık BEslenme Listesi

16.04.2018 16258

1.GÜN
Kahvaltı: 1 su bardağı süt içerisine 3 yemek kaşığı tahıl gevreği, 3 yemek kaşığı müsli
Ara: 1 adet kuru incir+1 adet kuru kayısı+1 adet tam ceviz
Öğle: 1 küçük tabak spagetti bolonez (kıymalı ve peynirli spagetti) ve domates, salatalık dilimleri+light yoğurt
İkindi: 1 küçük boy muz+probiyotik yoğurt
Akşam: 1 adet zeytinyağlı ve garnitürlü enginar, 1 ince dilim ekmek ve az yağlı çoban salata Yatarken: 1 adet orta boy elma

2.GÜN
Kahvaltı: 1 ince dilim peynir, 1 ince dilim tam buğday ekmeği, 3 adet yeşil zeytin, domates, salatalık, tatlı kırmızı biber, yeşil çay
Ara: 10 adet fındık
Öğle: Akdeniz salatası ve 1 ince dilim ekmek
İkindi: 1 adet orta boy elma
Akşam: 1 ince dilim somon ızgara, 1 ince dilim ekmek ve salata Ara: 1 su bardağı süt ve orta boy armutun yarısı


3.GÜN
Kahvaltı: 1 adet yumurta, 1 karper kadar peynir, 1 ince dilim ekmek, bol taze ve tatlı kırmızıbiber
Ara: 3 adet tüm ceviz
Öğle: 4 yemek kaşığı zeytinyağlı kuru baklagil yemeği, 1 ince dilim ekmek ve az yağlı salata
İkindi: 1 bardak kefir+3 adet taze kayısı
Akşam: Küçük bir porsiyon ızgara tavuk göğsü, az miktarda patates püresi, salata

4.GÜN
Kahvaltı: 1 su bardağı taze sıkılmış elma suyu, 1 ince dilim peynir ve 1 ince dilim çavdar ekmeği, bol taze nane, taze maydanoz
Ara: 1 su bardağı taze sıkılmış portakal suyu
Öğle: 1 kase zeytinyağlı sebze yemeği, 1 ince dilim çavdar ekmeği+3 kaşık yoğurt
İkindi: 1 su bardağı taze sıkılmış meyve suyu
Akşam: 1 kase sebze çorbası, 5 kaşık zeytinyağlı börülce, 1 bardak ayran
Ara: 1 adet kivi

5.GÜN
Kahvaltı: 1 bardak süt+6 kaşık müsli
Ara: 3 adet grisini+rezene çayı
Öğle yemeği: 200 gr. hindi+mevsim yeşillikleri ile salata
Ara: 5 adet badem+3 adet kuru erik
Akşam yemeği: Sebzeli bulgur pilavı, cacık, roka salatası
Ara: 3 adet erik

6.GÜN
Kahvaltı: 2 dilim taze kaşar peyniri+2 dilim kepek ekmeği ile tost
Ara: 1 küçük boy şeftali
Öğle yemeği: 1/2 tavuk göğüs haşlanmış+mevsim yeşillikleri ile salata
Ara: 2 kuru incir+10 fındık
Akşam yemeği: 6 kaşık buharda pişmiş mevsim sebzeleri+1 kase yoğurt+domates salatalık ile salata 1 dilim çavdar ekmeği
Ara: 1 adet elma

7.GÜN
Kahvaltı: 1 yumurtalı menemen 1 dilim peynir, 5 adet zeytin, 1 dilim çok tahıllı ekmek, domates, salatalık
Ara: 3 adet kayısı+2 adet ceviz
Öğle: 1 tabak domates soslu makarna, 1 kase probiyotik yoğurt
Ara: 1 kivi
Akşam: 1 dilim biftek+6 kaşık haşlanmış veya ızgarada pişmiş sebze+mevsim yeşillikleri ile salata
Ara: 1 fincan süt+1 muz

Kaynak: http://www.formsante.com.tr/saglik/beslenme-diyet/1954-1-haftalik-saglikli-beslenme-menusu.html?start=1

İLETİŞİM

Adres:
Şükrüpaşa Mah Şehit Polis Memuru Nefize Çetin Özsoy Caddesi No23 İç Kapı No A, 22030 Edirne Merkez/Edirne


Telefon
(284) 235 9222


e-Posta Göndermek İçin Tıklayın